„Prémiová značka si žádá exkluzivní odměny,“ říká manažerka, která vybudovala špičkový věrnostní klub

Chtěli jsme nejlepší věrnostní klub a máme ho!

Před nějakou dobou si vytyčila za cíl vybudovat nejlepší věrnostní klub v České republice a na Slovensku. Nápad Kateřiny Muráni se zhmotnil v IQOS CLUB, který v těchto dnech slaví své první narozeniny. A jde o obrovský úspěch: v ČR má okolo 140 tisíc aktivních členů, v SR jich je zhruba 70 tisíc. Při této příležitosti jsme se nemohli nezeptat, jak klub vznikal, proč si ho jeho členové tolik oblíbili a co se chystá do budoucnosti.

Velký prostor pro vlastní nápady

Už když k nám Katka nastupovala, věděla, že to bude právě tvorba věrnostního klubu, která bude hlavní náplní její práce. „Dříve tu žádný věrnostní program prakticky neexistoval, takže se vše budovalo od začátku. Měli jsme samozřejmě nějaké zadání z mezinárodní centrály, ale také opravdu velký prostor, abychom klub vytvořili na míru českým a slovenským zákazníkům, kteří jsou v lecčems jiní než v ostatních státech,“ říká manažerka, která má vedle českého zákaznického klubu na starosti i ten slovenský.

Mezi specifika českých zákazníků patří hlavně jejich očekávání, která ke svým věrnostním klubům mají. Většinou je totiž chápou jako místo, kam si jednou za čas přijdou zkontrolovat stav svých bodů, nebo si za body něco objednat. I kvůli tomu na stránky věrnostních programů nechodí příliš často, a kromě výše uvedených důvodů tu nejsou zvyklí být jakkoliv aktivní. To se Kateřina se svým týmem rozhodla změnit.

Výjimečné odměny a soutěže

Ani ve věrnostním programu nejznámějšího bezdýmného zařízení samozřejmě nechybí různé akční nabídky produktů či možnost přednostního objednání dříve, než výrobky dostanou k dispozici ostatní zákazníci. Tím hlavním jsou ale zážitky, které klub pro své členy připravuje. Nastřádané body si mohou vyměnit například za vstupenky ze sítě Ticketportal anebo za designové propagační předměty se sloganem klubu Užívej si.

Týmu Katky se navíc klub podařilo ozdobit puncem výjimečnosti. „Tvořili jsme věrnostní program pro prémiový produkt, a proto si i členové klubu užívají prémiové odměny a výhry, třeba iPhony, Ultra HD televize nebo pobyty na úžasných místech v rámci projektu Amazing Places,“ říká manažerka a dodává, že skvělé odměny jsou jedním z taháků, proč se členové do klubu často vracejí.

Exkluzivní zážitky

Tím dalším jsou exkluzivní zážitky, které tu mohou získat. Například při uvedení nové příchuti náplní připravil klub ve spolupráci se šéfkuchařem Emanuelem Ridim speciální menu, které si s ním mohli lidé v rámci online lekce uvařit. Vybraní Platinum členové navíc ještě před kursem obdrželi všechny ingredience ve stylovém balení, aby se před vařením nemuseli stresovat jejich sháněním. Asi netřeba dodávat, že reakce obdarovaných byly víc než nadšené.

Prostor pro realizaci vlastních nápadů

S uváděním svých nápadů ve skutečnost neplánuje Katka přestat ani v budoucnosti. „U Philip Morris mám prostor realizovat svoje nápady. A skvělé je, že se na nich nepodílí jen náš tým, pomáhá nám ale celá firma od produktového oddělení přes marketing až třeba po právníky nebo obchodní oddělení. Podporu, kterou tu nové projekty mají, jsem asi ještě nikde jinde nezažila,“ říká manažerka.

A jak tedy vypadá budoucnost věrnostního programu, který má stovky tisíc členů v Česku i na Slovensku? Katka zatím nechce být úplně konkrétní, ale slibuje, že se členové mají opravdu na co těšit. „V našem klubu jde hlavně o zážitky a v tomto ohledu budeme pokračovat i v příštím roce. Možná již brzy se jeden velmi oblíbený zážitek, který jsme členům nabídli formou soutěží, stane standardním benefitem,“ usmívá se. Na závěr úspěšná manažerka dodává, že je v plánu kromě e-shopu a prodejních stánků také rozšíření sbírání bodů do věrnostního programu i v klasických obchodech a trafikách.

Možná již brzy se jeden velmi oblíbený zážitek, který jsme členům nabídli formou soutěží, stane standardním benefitem,“ usmívá se. Na závěr úspěšná manažerka dodává, že je v plánu kromě e-shopu a prodejních stánků také rozšíření sbírání bodů do věrnostního programu i v klasických obchodech a trafikách.

Také hledáte práci, která vás bude bavit, a kde dostanete prostor realizovat své nápady? Rádi vás přivítáme v našem týmu! Podívejte se, koho zrovna hledáme, a pojďte s námi tvořit dějiny.

Jak to u nás vypadá?

Spolujsme silnější

Za velkými změnami stojí vždy velké týmy. V práci trávíme většinu života, proto je naší prioritou, abyste tu byli spokojení.