Zaujala vás tato nabídka? Chci tuto pozici

Administrativní podpora obchodního oddělení

Oddělení
Sales
Úvazek
Plný úvazek
Lokalita
Praha

Do našeho oddělení Key account managerů momentálně hledáme někoho, kdo by jim pomohl s veškerou administrativou a stal se tak součástí týmu, který se stará o naše klíčové zákazníky.

Co bude Vaše náplň práce?

Zakládání zákazníků do systému - SAPReporting dat – prodejní data, POS listTvorba plánogramů

o podklady pro tvorbu planogramů (TOP portfolio, obrázky portfolia)

o nahrávání planogramů do iSMS

o generování planogramů a sdílení s KA

o změny příznaků v iSMS

Správa a konsolidace budgetu

o příprava měsíčních manuálních dohadných položek (MA)

o příprava rolling forecastu (RF)

Běžná administrativa - koordinace zadávání, změn a čerpání objednávek, práce s exporty dat

Co se Vám bude hodit?

Zkušenosti s administrativouZnalost Excelu – formátování buněk, suma, průměr, VLOOKUP, filtrování dat apod.Výborná znalost CJ nebo SJKomunikativní znalost angličtiny

Co vám na oplátku nabízíme?

Dostanete příležitost pracovat pro stabilní, mezinárodní společnost a dobře zavedenou firemní kulturou.Zajímavé finanční ohodnocení, příspěvek na zimní a letní dovolenouPříspěvek na životní a úrazové pojištění a také na penzijní spoření25 dní dovolené, 4 sickdays11000 bodů v BenefityCafeVybavení pro Home office - notebook, mobilní telefon
Jak to u nás vypadá?

Spolujsme silnější

Za velkými změnami stojí vždy velké týmy. V práci trávíme většinu života, proto je naší prioritou, abyste tu byli spokojení.